Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Make Up For Ever HD Foundation!

Hallo Fairies....

Ας πιάσουμε και πάλι το αγαπημένο μου θέμα. Τα foundations!
Αυτή την φορά στο στόχαστρο μου ήταν τα Make up For Ever και το διάσημο και πολυσυζητημένο High Definition Foundation!

Πολλά λέγονται, πολλές το εξυμνούν, αλλά τελικά αξίζει τον κόπο?

Aς ξεκινήσουμε από την συσκευασία του! Πολυτελής και διάφανη, ώστε να βλέπεις το προϊόν. Έχει αντλία και αυτό το καθιστά πολύ εύχρηστο, αφού 2 μόνο πατήματα είναι υπέρ αρκετά για να καλύψεις όλο το πρόσωπο (μην ξεχάσεις το λαιμό). 

Η υφή του είναι κρεμώδης, όχι παχύρρευστη αλλά ούτε και λεπτόρρευστη, ιδανική θα έλεγα! 
Διαθέτει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, και εμένα μου ταίριαξε γάντι το Ν120.  
Καλύπτει υπεραρκετά, και αν  χρειάζεσαι κάτι παραπάνω,  απλά μπορείς να βάλεις και δεύτερη στρώση. Αφήνει όμως το πρόσωπο να αναπνέει, δεν το κάνει να φαίνεται "βαρύ", αλλά φωτεινό! Το μόνο περίεργο που μπορώ να του καταλογίσω είναι ότι δεν με βολεύει καθόλου η εφαρμογή του με το αγαπημένο μου stippling brush! Είναι το μοναδικό foundation που απλώνεται καλύτερα με τα χέρια ή με το τύπου-beautyblender σφουγγαράκι μου! Στην εφαρμογή με πινέλο, δεν αφομοιώνεται και αφήνει λεπτές γραμμές. Αλλά... μικρό το κακό. Αψεγάδιαστο και φωτεινό πρόσωπο που αναπνέει, σε λίγα λεπτά!

Αυτό που μου άρεσε ιδιαιτέρως είναι ότι γίνεται ένα με το δέρμα και όταν στεγνώσει δεν είναι καθόλου ορατό με γυμνό μάτι!
Συνεπώς τα 35€ της κανονικής τιμής του, είναι λίγο αρκετά, αλλά τα 24€ (περίπου) με το 35%, είναι μία πολύ καλή επένδυση!

Έχω και δεύτερο σύμμαχο του τέλειου προσώπου και του μακιγιάζ με διάρκεια......πάλι από την MUFE (review coming up), μήπως υποψιάζεστε τι είναι Fairy Girls?  

Many kisses from radiant Fairy {oo} Mary!

28 σχόλια:

  1. MUFE είναι όλα ένα κι ένα...αναρωτιέμαι αν είναι κι αυτό που θα μας δείξεις στα best-sellers της εταιρείας...πολύ ωραία παρουσίαση και εξαιρετικά ενδιαφέρον σαν προϊόν..αυτά με την αντλία είναι για 1000 λόγους καλύτερα...πολύ ωραία παρουσίαση!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο τι καταλαβαινω ειναι πολυ υγρο γιαυτο δε σε βολευει με πινελο..το χρωμα φαινεται τελειο..δεν το εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα πολυ εχω ακουσει τα καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι και τόσο ρευστό, αλλά ίσως έχεις δίκιο! Αλλά είναι το μόνο, ας πούμε "μειονέκτημα" που του βρίσκω!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  3. πολύ καλό αλλά η τιμή του είναι για μένα απλησίαστο! αλλά αν θες να επενδύσεις σε κάτι καλό σίγουρα αξίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ιδανικό για ένα ¨καλό¨ foundation...ακόμη και για φωτογραφίσεις είναι ότι πρέπει!

      Διαγραφή
  4. MUFE products are amazing. They make lovely foundations.. nice review dear.. Happy Friday xx
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες;
    Primer?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω μεικτή και μου είναι πολύ σταθερό για πολλές ώρες! Χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα primer, όχι αυτό της ίδιας εταιρείας αλλά αυτό των Sephora! Πολύ καλή ποιότητα, και από τα πιο σταθερά που έχω δοκιμάσει στο θέμα της λιπαρότητας!!
      xoxxox

      Διαγραφή
  6. Ωραίο review!! Ειναι τόσο ποιοτική αυτή η εταιρεια!! Και με την έκπτωση έρχεται σε μια αρκετά λογική τιμή :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ κορίτσι! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Α, πολύ ωραίο φαίνεται και το παρουσίασες και όμορφα! Με έπεισες να το δοκιμάσω μόλις τελειώσω το Double Wear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλό! Κι εγώ έτσι τα προτιμώ τα foundation, όταν στεγνώνουν να γίνονται σαν δεύτερο δέρμα! Φυσικό αποτέλεσμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι, ναι.... Δεν υπάρχει πιο ιδανικό αποτέλεσμα σωστά???
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο φαίνεται!!!Μακάρι να ήταν και λιγο πιο οικονομικό,σίγουρα όμως κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επαγγελματική σειρά και γι αυτό οι τιμές τους είναι κάπως... Αλλά αν μπορέσεις να το δοκιμάσεις.. αξίζει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. πολυ καλο μου ακουγεται!!θα ειναι η αγορα μου στο επομενο 35%!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτο ψάχνω και εγω ενα μεικ απ που να γίνετε ενα με το δέρμα .Μου άρεσε πολυ το post και μου έβαλες ιδέες ......Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε πήγαινε και πάρε ενα δειγματακι να δοκιμάσεις τον χρωματισμό και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!
      xoxox

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία παρουσίαση! Μου αρέσει που αφήνει φυσικό αποτέλεσμα. Δεν το έπερνα μέχρι τώρα λόγω τιμής, αλλά με 35% αξίζει τελικά! Θα του δώσω μια ευκαιρία και αυτού τελικά!!χι..χι...
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχα, ε δώστου και αυτού μία ευκαιρία να μη μείνει παραπονεμένο!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Το είχε μια φίλη μου και το δοκίμασα .μου άρεσε πάρα πολύ ! σίγουρα την επόμενη φορά που θα βάλουν εκπτώσεις θα το προμηθευτώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αξίζει τα λεφτά του πιστευω! Και εγω τον τελευταιο καιρό το φοράω καθημερινά!!

      Διαγραφή
  14. Το είχα ακούσει κι εγώ, και ήθελα τρελά να δοκιμάσω, αλλά για να το τεστάρω ζήτησα ένα δείγμα από sephora, αγόρα και πόσα πράγματα, σχεδόν 60 ευρώ λογαριασμός... και η πωλήτρια ξίνισε, άσε που περίμενα μισή ώρα να βαφτεί για να έρθει και έκανε ότι μπορούσε για να μην μου το δώσει! Εφόσον κάλεσα και την υπεύθυνη το πήρα τλκ και μου άρεσε πολύ, αλλά η τσαντίλα δεν ξεχνιέται.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, θεικό σχόλιο! Το έχω πάθει και εγώ και σε νιώθω απόλυτα! Σημασία έχει ότι το δοκίμασες και σου άρεσε!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...